Meny i spelaren saknar hantering av nedladdning

Menyn som kan öppnas i spelaren saknar alternativ för att hantera nedladdning.
Alternativ som finns i menyn för själva programmet, samt på programsidan. Trots att lika mycket plats finns i båda menyerna.

Exempel:
Efter avslutad lyssning vill jag ta bort nedladdat avsnitt. Alternativet saknas i menyn som är nåbar i spelaren.
Istället måste jag först lämna spelaren genom att klicka på programmet och hantera nedladdat avsnitt där.

Förslag: Lägg till "Ladda ned" / "Ta bort" även i spelarens meny.