Melodikrysset

Kan ni lägga ut hela dagens melodikryss och inte bara snabbgenomgången?
Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Du var nog lite för otålig. Snabbgenomgången dyker upp redan klockan 11.00, medan sändningen i sin helhet brukar finnas tillgänglig på vår hemsida och i appen Sveriges Radio Play runt klockan 11.10.

    Eftersom du skrev hit ungefär samtidigt som Melodikrysset i sin helhet kommer ut, hoppas jag att du testade igen lite senare - annars får du göra det nu! (Ingen panik i så fall - du har till och med onsdag på dig att lösa det.)
    Annika Webbmaster