Melodikrysset

Appen för Melodikrysset fungerar inte längre. Inte heller på SR Play går det att få fram Melodikrysset.

Kommentarer

  • Finns ingen kryssplan att fylla i på hemsidan. Fungerade inte att lyssna live via SR P4s hemsida.
  • Det står att krysset är publicerat 2014. Länkfel?

  • Hej
    Vi hade ett problem som gjorde att krysset inte visades under en period i helgen - det ska fungera bra nu.

    Rörande datumet så ligger kryssplanen i en gammal artikel, och kryssplanen uppdateras automatiskt.
    Strax ovanför kryssplanen står det vilken vecka och år den gäller.

    mvh
  • Hej,
    Androidappen kan fortfarande inte hämta nya kryss, utan visar felmeddelande om "nätverksfel".

    Mvh
  • Hej
    Ja det verkar som att tjänsten som krysset kommer från har problem.
    Jag hoppas att den kommer upp igen snart.

    mvh