Förslag, Melodikryss-appen: Byt riktning vid vinkel-pil

Jag har ett önskemål om att appteamet lägger till en funktion där krysset vet om att det är ett ord i vinkel så att den automatisk följer ordet istället för att stanna. En fantastiskt trevlig funktion skulle det vara 😀

Kommentarer

  • Tack, det är ett bra och konstruktivt förslag.

    Tyvärr lägger vi inte så mycket resurser på att vidareutveckla den appen. De uppdateringar som sker gäller mer att anpassa appen så att den fortsätter att fungera även på nyare telefoner och plattor.

    Jag sparar ditt förslag, för om vi framöver väljer att förbättra appen, är ditt önskemål något vi ska kika på, men i dagsläget har vi valt att behålla appen som den är.

    Den fungerar rätt bra trots allt, och vi vill vara sparsamma med lyssnarnas pengar.

    Lycka till med helgens kryss!
    Annika Webbmaster