Melodikrysset 3 fungerar inte.

Det var helt omöjligt att lösa Melodikrysset idag. Så fort jag fyllde i en bokstav, fylldes rutorna i neråt eller åt höger. Vad är det som händer? HJÄLP!

Kommentarer

  • Hej Maggie!

    Hur löser du krysset? Är det med dator eller surfplatta/mobil?
    Annika Webbmaster
  • Löser krysset med dator.
  • Ok, om felet upptår även denna helg, så testa att använda en annan webbläsare. Bakom kulisserna ser jag att du skrev hit med Chrome på en windows-dator. På den datorn har du troligen även en webbläsare som heter Edge installerad, och om den fungerar bättre, så är det ju ett sätt för dig att lösa krysset tills vi förstått vad felet beror på.

    Hör av dig och berätta om det blir någon skillnad i Edge - och lycka till med helgens kryssande!
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Efter vår konversation kollade jag igen med Melodikrysset i Chrome och det är fortfarande samma fel, men det funkade i Edge så jag hann skicka in det i tid.
    Men eftersom det har funkat i Chrome under alla år tidigare, borde det funka nu med. Trots att jag uppgraderat datorn från Win 7 Pro till Win 10 Pro. Jag tycker Edge är väldigt rörigt och föredrar Chrome som jag är van vid och vore glad om det här löste sig.
    //Maggie
  • Men eftersom det har funkat i Chrome under alla år tidigare, borde det funka nu med. Trots att jag uppgraderat datorn från Win 7 Pro till Win 10 Pro.

    Jag håller med om att du inte borde behöva byta webbläsare, men är glad att det hjälpte!
    1. Uppstod felet i samband med uppgraderingen till Win 10?
    2. Är det endast Melodikrysset som får den typen av fel?
    3. Uppstår felet i Chrome även med inkognito-fönster, det som beskrivs här:
      Surfa privat (support.google.com)

    Jag vet som sagt inte vad det beror på och har därför svårt att felsöka, men jag hör med korsord.se, det företag som gjort den tekniska lösningen (och gör andra korsords-appar), om de har några idéer om vad som kan vara fel.

    Jag har dessutom sett samma fel hos minst två andra lyssnare.
    Annika Webbmaster