Melodikryssappen

Appen ligger och söker på nätet när jag kryssar. Har en IPad. Dra en del batteri. Ska det vara så?

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Appen behöver vara uppkopplad mot nätet för vissa funktioner, som att hämta rätt veckas kryssplan och för att det ska gå att skicka in svaret, men den ska inte "ligga och söka".

    Har du sett något som ger intryck av att den drar oväntat mycket batteri, så berätta vad som får dig att misstänka detta. Det kan absolut finnas saker vi borde se över, för vi har inte gjort några större förändringar i appens kod på länge.
    Annika Webbmaster