Melodikryssappen - markera berörda rader

Hej!
Kom på en sak nu i helgen när jag löste melodikrysset.
När det blir flerdelad fråga, varför skulle man inte kunna markera de rader som det berör, när frågan är färdigställd så har jag glömt vilka siffror orden ska in..

Kommentarer

  • Tack för förslaget!

    Vi har tyvärr inga planer på att lägga resurser på denna app under den närmsta tiden, men den dag vi väl gör ett "lyft", så tycker jag att ditt förslag låter som en förbättring som troligen är genomförbar. (Jag är dock inte app-utvecklare själv, och den kanske är svårare att lösa än vad jag begriper.)

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra kryss-appen bättre!
    Annika Webbmaster