Melodifestivalen

Hej!
Loggade in på SR:s sida om Melodifestivalen för att kunna lyssna på radiosändningen av delfinalerna i efterhand -trodde att sändningarna sparades i en månad- men hittar bara 2 minuters-intervjuer med artisterna.
Var hittar man radiosändningarna från delfinalerna? Hur länge sparas programmen? kan man t.ex lyssna på gamla Melodifestivaler?
MVH

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tyvärr har vi lite andra regler för efterhandslyssning just när det gäller Melodifestivalen. För att det ska bli rättvist så ska inget av de bidrag som går vidare till final finnas med för efterhandslyssning.

    Så här står det på respektive deltävling:
    OBS! Efterhandslyssning av Melodifestivalen i P4 kommer bli tillgänglig först efter finalen då vi följer SVT:s regler. Men du kan lyssna på eftersnacket i P4 Musik - följ länken nedan!

    P4 Musik med Melodifestivalens deltävlingar

    Jag hör med Ronnie Ritterland, "Melodifestivalens webbare", om det finns möjlighet att skriva denna information även under en länk "om programmet" på Melodifestivalens webbsida.
    Annika Webbmaster