Mellanslag vid uppspelning

Av någon anledning så leder ett tryck på mellanslag att hela avsnittet startas om istället för att uppspelningen fortsätter. Skulle ni kunna ändra det så att mellanslag istället spelar/pausar?

Kommentarer

  • Hej
    Om du har fokus på spelaren, alltså har den utfälld, så pausar du om du trycker mellanslag.

    Annars så beter den sig så som en play-knapp på sidan gör, alltså startar om ljudet vid ett klick.

    mvh