Meldoikryssets frågor i skriftlig form

Det vore bra om frågorna fanns i skriftlig form för att hjälpa mig med minnet.

Kommentarer

  • Hej!

    Jag tror inte att Andres Eldeman har möjlighet att hinna skriva och publicera ett sådant stöd - men du har möjlighet att lyssna igen på snabbreprisen, som i alla fall jag själv tycker är ett bra stöd!

    Jag beskriver hur du hittar snabbrepriserna med en dator. På mobil ser det lite annorlunda ut, så hör av dig om du behöver en beskrivning för mindre skärm.

    Melodikryssets startsida finns det ett svart fält till höger med lyssningslänkar. Länkarna med det lite missvisande namnet "Lyssna utan musik" är just snabbreprisen. Se bifogad bild:

    Där kan du förstås även höra programmet i sin helhet, men om du endast vill ha ett stöd för att komma ihåg vad det var som efterfrågades, är ju snabbreprisen bättre!

    Lycka till!

    Annika Webbmaster