Mediaspelaren döljer title bar

Mediaspelaren lägger sig högst upp över menyval
, se bifogad bild. Hur blir jag av med mediaspelaren?

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Om du skrollar neråt får du inte fram menyn (tre streck) då?
    Sen ska även spelaren försvinna när du lyssnar och skrollar neråt.
  • Hej.
    Jo mediaspelare försvinner och meny kommer fram, men i samma ögonblick som jag slutar scrolla neråt så åker mediaspelaren fram och döljer menyn på nytt. Det är inte möjligt att komma åt menyn!
  • Är detta samtidigt som du lyssnar?
  • Hej. Nej, jag har lyssnat färdigt. Det Hjälper inte att stänga web-läsaren, när jag öppnar sr.se på nytt ligger den kvar. Jag har inte startat om telefonen och testat.

    // Erik
  • Hej igen.
    Om jag dödar fliken så kommer den ändå upp igen när jag skapar en ny flik och skriver sr.se.
    //Erik
  • Det är ett nytt fenomen, detta har inte hänt förut!
    //Erik
  • Beter sig sajten annorlunda om du använder en annan webbläsare än opera?
    Jag ska skriva en felrapport på att du inte kommer åt menyn i opera.
  • Hej. I Firefox ligger mediaspelaren kvar men den lägger sig ovanför "title bar" (menyn) så det är ok.
  • Chrome är av installerad så den kan jag inte testa.
    //Erik
  • "avinstallerad"
  • Ok, tack för felrapporten. Jag ska skicka detta vidare till utvecklarna.