Maximal strömmningshastighet

Hej,
lyssnar varje kväll på p2 live i hörlurar via mobilen, android 9, och vill säkerställa max kvalitet. Var i appen Sverige ökat hittar jag denna möjlighet?
Mvh
Tommy

Kommentarer

  • Hej
    Om du går till 'Min sida' så hittar du 'Inställningar och hjälp' längst ner. På mitten av den sidan hittar du ljudkvalitet för direktlyssning / efterhandslyssningar / nedladdat.

    mvh