Material PDF till Tonje i Glimmerdalen (julkalendern)

Hej!
Jag är lärare och vill planera introduktionen av julkalendern för klassen.
Jag hittar dock inte .pdf filen som karaktärerna och kartan över Glimmerdalen som det står om i lärarhandledningen.
Hur och var hittar jag dom, kan jag hitta dem redan nu?

MVH
Liselotte

Kommentarer

  • Hej!

    Jag undrar om det inte är den pdf som ligger under länken Julkalendern 2018 sammanfattning och frågor på denna sida:
    utbudet.se: Tonje i Glimmerdalen

    ​Hör av dig ifall det inte stämmer!

    Annika Webbmaster
  • Toppen! Tack för tipset!
  • Hej igen!

    Jag vill tipsa om att vi nu sänder Mårten Melins efterfrågade serie Som trolleri igen, med lärarhandledning. Ni kan lyssna på alla delarna här:
    Som trolleri!

    Lärarhandledningen hittar ni här:
    Drama i skolan

    Hoppas att detta kan vara något för era elever!
    Annika Webbmaster