Markera program som lyssnade och dölja avsnitt under "Favoriter"

Jag föreslår att utvecklarna implementerar en funktion för att 1) manuellt markera avsnitt som lyssnade (jag kanske hört det i direktsändning i bilen), och 2) en möjlighet att manuellt dölja vissa avsnitt under "Favoriter" (dubletter eller kanske något enstaka man inte är intresserad av).

För övrigt får ni gärna framföra mina komplimanger till utvecklarna. Programmet fungerar mycket bra!

Kommentarer

  • Hej Anton!
    Kul att du gillar appen, jag framför ditt beröm. Jag tar med ditt förslag till nästa möte med utvecklarna!