Måns Nilsson, dubbelgångare i Skara?

kan man va en dubbelgångare  sig själv om man ser en annan lik tjej elr kille

Kommentarer

  • Här får du skriva av dig, men jag vet inte riktigt vad din fråga har med Sveriges Radios webb att göra.

    Jag tror att man kan ha dubbelgångare, alltså en person som är väldigt lik en själv.
    Annika Webbmaster
  • vad händer om man dör i framtiden
  • Det är nog något de flesta av oss räknar med att vi kommer att göra, dö i framtiden ...
    Annika Webbmaster
  • (Vilket inte heller har med Sveriges Radios webb att göra, men jag uppskattar att du skriver här och inte "förstör" en annan lyssnares fråga med ämnen som inte alls har med hennes fråga att göra.)
    Annika Webbmaster