Makro till micro spelet ur funktion

Hej!
Jag älskar att spela makro till micro på eran hemsida och gjort under många år. Förra veckan när jag tänkte utmana mig själv efter ett längre uppehåll får jag upp ny sida med "404 Not Found". Vore väldigt tacksam om ni kunde kolla det här och gärna åtgärda, då det inte finns något lika bra spel på andra sidor.

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Kommentarer

  • Hej
    Detta var ett spel som gjordes av SVT, jag ska se om det är något som går att få tillbaka.

    Mvh
  • Hej! Mina elever använder också det här spelet ofta. Kommer det tillbaka? Det är verkligen ett jättebra spel!
  • Hej
    Jag väntar fortfarande på svar - jag tror tyvärr att redaktionen är på semester.
  • Tack för snabbt svar. Håller tummarna!
  • Hej
    Har fått svaret att det tyvärr inte går att laga spelet, så alla länkar till det är bortplockade nu.

    Mvh
  • Det var synd att höra. Älskade det spelet.