Lyssningsproblem i Frankrike

Detta inlägg skrevs först i en tråd som handlade om problem på en apparat som kallas Sonos och är flyttat av webbmaster Annika

Jag fattar inte hur ljudet kan hacka sâ ofta dvs stängs av och kommer tillbaka (oftast) Problemet mâste finnas i en inställning pâ SV RADio. Jag har lyssnat pâ Svensk Radios alla program sedan 20 âr tillbaka i Frankrike med utmärkt beröm 😀 Förra âret kom felkoderna 4 och 6 upp när skulle lyssna pâ söndagskonserten och Eva Sjöstrand och Eric Schüldt, mina favoriter. Varför ???! Jag har aldrig hört talas om SONOS och vet inte vad de skall vara bra för. !

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Det är ett problem som rör "buffra och âteranslutning" inställningen. Rätta till detta please !
  • Hej Mona och förlåt att du inte fick svar!

    Har du fortfarande problem att lyssna, så hjälp mig att förstå vad som inte fungerar. Det är nämligen lite tvetydigt, men jag tolkar det så här:
    • Du har en längre tid fått problem som gör att du inte alls kan höra exempelvis "Text och musik med Erik Schüldt"
    • När du skrev till oss hade ett annat fel visat sig, där ljudet hackar
    Är det korrekt?
    Annika Webbmaster