Lyssningshistorik, Iphone-appen

Hej!

Jag lyssnar mycket på era dokumentärer samt sommar i P1. När man lyssnat klart på ett avsnitt, och det står att avsnittet är spelat, hamnar detta i lyssningshistoriken.

Nästa gång jag går in i appen för att lyssna finns det dock alltid minst ett avsnitt som jag lyssnat helt klart på under "fortsätt lyssna" eller vad det kallas. Då jag lyssnat klart på avsnittet vill jag inte att det visas här. För att få bort avsnittet drar jag igenom det på nytt så blir blir "lyssnat på" men ändå kommer avsnittet tillbaka till "fortsätt lyssna" nästa gång jag öppnar appen. Hur får jag bort detta? Jag vill inte ha en massa halvlyssnade avsnitt som jag vet att jag lyssnat klart på.

             Hälsningar Elin