Lyssningshistorik fungerar inte

Hej!

Jag har länge haft problem med lyssningshistoriksidan. I nio fall av tio står det "Något gick fel. Försök igen". Det fungerar inte att klicka på uppdateraknappen så det är bara att vänta till den behagar fungera igen.

Detta är såklart störande eftersom jag gärna lätt vill komma åt de avsnitt jag redan påbörjat.

Mvh
Ida

Kommentarer

  • Hej Ida,

    vi förstår att det här är störande och ska se om vi kan hitta problemet. Vad har du för telefon, och vilken version av appen kör du? Man hittar appens versionsnamn på Min sida -> Inställningar och sedan scrollar man längst ned.

    Vet du ungefär hur länge du haft problemet? En vecka, en månad, ett halvår?
  • Hej,

    Jag har en Android, version 20.2.6 på appen och jag har haft problemet en månad eller två.

    Mvh
    Ida
  • Vad är det för telefonmodell?
    Annika Webbmaster
  • Oj förlåt. Det är Samsung A10.
  • Kvarstår detta fel?

    Annika Webbmaster
  • Ja, tyvärr
  • Hej Ida. Jag stänger den här tråden, men håller på att skriva ett svar som berör detta fel i en annan tråd.
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.