Lyssningshastighet går ej att ändra tillbaka

Jag kan inte ändra tillbaka till 1.0. Knapppen är ”dimmad”

Kommentarer

  • Hej!

    Den är inte möjlig att påverka om du lyssnar direkt på en kanal, så starta ett avsnitt i efterhand, så bör det gå att ändra tillbaka.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen, Kent!

    Vi har haft ett fel som drabbar lyssnare med Ios 12, där hastighetsreglaget inte har gått att ändra, utan varit "utgråat" även när man lyssnar på avsnitt i efterhand. Att du, när det felet uppstod, hade appen inställd på fel hastighet är extra oturligt och har troligen gjort vår app i princip värdelös för all efterhandslyssning.

    Först igår upptäckte vi felet genom att Lena rapporterade in samma fel här:
    Hastighet går inte att ändra

    Felet är löst nu, så nu går det åter att ändra hastigheten.

    Det svar jag först skrev till Lena liknar det jag skrev till dig i mars, men med ett viktigt tillägg. Till Lena skrev jag även:
    Återkom om den är inaktiv även på avsnitt du kan lyssna på i efterhand, så får vi i så fall undersöka det vidare!
    Om jag hade skrivit samma sak till dig, så hade du kanske återkommit och vi hade kunnat hitta felet snabbare?

    Nåväl, det är lätt att vara efterklok. Jag ber om ursäkt över detta fel, och att det tog så lång tid innan vi hittade det - men är glad över att det gick mycket snabbt att lösa när vi väl blev medvetna om det.

    Trevlig lyssning och hör av dig om du har andra problem med appen!
    Annika Webbmaster