lyssnar via er app så stängs inte ljudet vid samtal

Radion på appen fortsätter trots att jag tar emot samtal, väldigt irriterande då jag måste manuellt gå in och stänga radion för att höra samtalet, borde finnas en inställning för detta.förrut så stängdes radiohuset automatiskt

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det för telefon du har?

    Mvh
  • Samma problem, sedan senaste uppdateringen tror jag.
    Android 7, moto x force
  • har en honor 8, har funkat innan
  • Hej
    App-utvecklarna tittar på detta.
  • Hej!
    Har samma problem med Samsung S6, android-version 7.0.
    /Danne
  • Har samma problem efter senaste uppdateringen av Samsung S6. När kommer lösningen?
  • Hej alla i denna tråd!
    Vill bara meddela att det har jobbats på problemte och utvecklarna har hittat en lösning. Uppdatering kommer inom kort.
  • Uppdateringen verkar fixa problemet men det verkar som om appen stängs ner om t ex en  video startar på expressen. Tidigare pausades appen. Ska se om felet är konsekvent
  • bra att det funkar!
    Det andra problemet är meddelat till utvecklarna.
  • När det ringer nu så stängs ljudet på radion av när det ringer. Dock så kvarstår problemet  om jag vill ha högtalaren till telefonen på vid samtal för medhörning. Då finns radioljudet fortfarande på?
  • Hej Sten!
    Jag har skickat din respons till utvecklarna.
  • Samma problem med en Samsung galaxy S7 edge och bluetooth headset. Radioljudet höjs dessutom då samtalet kommer in.
  • Hej alla!

    Alla:
    Jag vill försäkra mig om att de problem som ni rapporterade in här nu är lösta! Om allt fungerar som det ska, behöver ni inte ta er tid att svara.

    Henrietta och Danne:
    Visst löste sig detta för er?

    Frank:
    Är det fortfarande problem med att appen stängs ned istället för att pauseras i vissa lägen? När?

    Sten:
    Kvarstår problemet när du har högtalaren på vid samtal? Har du i så fall hittat någon metod för att snabbt få tyst på radio-appen utan att stänga av ljudet för samtalet?

    Torben:
    Du skrev samma problem med en Samsung Galaxy S7 Edge och Bluetooth headset. Menar du samma problem som det Frank beskrev (appen stängs ned där den borde pausera), det Sten beskrev (problemet uppstår vid medhörning) eller grundproblemet (appen pauserar inte vid samtal)?

    Och kvarstår problemet nu?

    Alla:
    Tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster
  • Frank rapporterade in ett problem (tack!) som jag har brutit ut till en ny tråd.

    Jag hoppas därmed att eventuella andra med samma problem lättare ska hitta det:
    Moto X Force: Vid paus stängs Play-appen ofta ned
    Annika Webbmaster
  • Radioljudet stängs av vid inkommnde samtal nu. Tack!
  • Tack för att du berättade det!
    Annika Webbmaster