Lyssna utan musik på P3 dokumentär

Hej! Förut kunde man höra P3 Dokumentär både med och utan musik. Tyvärr måste man idag alltid lyssna med musik.  Kan ni inte återinföra möjligheten att välja. Tackar på förhand. MVH Petter

Kommentarer

  • Hej
    Funktionen återkommer i nästa uppdatering.
    Mvh
  • När sker den då!?
  • Hoppas ni har uppdateringen redo snart. Värdelöst att inte kunna lyssna utan musik.
  • Hej!

    Från och med version 5.1.1 kan ni "långtrycka" på Play-knappen för att få valet om ni vill lyssna med eller utan musik på de program där det alternativet finns.

    Den lösningen är inte den bästa, eftersom det fortfarande inte går att se snabbt om just detta avsnitt av t ex P3 Dokumentär finns även utan musik (och ni är många som inte vet att detta val finns), men det är något vi kunde få ut snabbt.

    Vi arbetar på en annan lösning, men nu vet ni att det går att välja den musikbefriade versionen!

    Trevlig midsommar
    Annika Webbmaster
  • Kanon att ni har en quick fix men varför läggs inte allt nytt ut i två versioner?
    Blir roligt att ser er kommande lösning.