Lyssna utan att appen är öppen

Hej uppgraderade till version 7.3 nyss, och nu när jag lyssnar så stängs programmet av när jag "klickar ner" appen. Vilket innebär att jag inte kan lyssna och t ex surfa samtidigt. Hittar inget i inställningar om detta.

Kommentarer

  • Oj, jobbigt!

    Jag kan inte återskapa felet. Blir det så vilken sida du än öppnar i webbläsaren?

    Tomas skrev om liknande problem för någon vecka sedan, alltså innan uppdateringen, och i hans fall tror jag att det var några av de webbsidor han besökte (t ex Aftonbladet) som hade innehåll som tog över telefonens mediaspelare:
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    Det blir så även om jag inte öppnar någon annan sida utan bara "klickar ihop" appen. Jag märkte att det också blev så när jag lämnade appen på, stoppade mobilen (Iphone6 IOS 10.2) i fickan, när den sen gick över till låst skärm.
    Det är möjligt att det är någon inställning någonstans men jag vet inte vilken.
    Testade också appen Podcaster, ett SR-program, men den fungerar som vanligt. Det roliga är att om jag startar Podcaster, och sen ett program i SR-appen så spelas båda! Likaså om jag först startar Spotify och sen SR, då spelas båda.
    Vet inte vad som hänt men innan uppgraderingen funkade allt "som vanligt". Mvh Maria
  • Har du många favoriter och mycket nedladdat? Annars tänkte jag att det vore bra att du raderade appen och installerade den på nytt. Då försvinner allt nedladdat och dina favoriter.
    Inte heller jag kan återskapa detta problem på en iPhone 6s. En ominstallation vore bra att börja med.
  • Hej, ja nu funkar det! Borde ha tänkt på det själv 😀
    Tack för hjälpen!
  • Det var ju jättebra! Vi är här för att hjälpa till så det var bra att hörde av dig 😀