Lyssna på Sommarprat utan musik

Hej  Om jag förstår dig rätt så kan man lyssna på Sommarprogrammet med musiken borttagen efter en månad. Om jag vill lyssna på ett Sommarprogram som sänts den senaste månaden så måste jag själv hoppa över musiken om jag inte önskar ha den med. Undrar om jag fattat rätt, tacksam för svar. Sten-Göran Dahlgren

Kommentarer

  • Hej
    Versionen utan musik, podd-versionen, finns tillgänglig redan klockan sju på morgonen sändningsdagen, så det går att lyssna på programmen utan musik redan då.
    Om du tittar på ett avsnitt på vår hemsida så har du ovanför bilden en play-knapp där det står 'Lyssna utan musik'.
    https://sverigesradio.se/avsnitt/1319482

    I vår app så får du gå till ett avsnitt och klicka på de tre prickarna i det övre högra hörnet och sedan välja 'Spela utan musik'.

    mvh