Lyssna på "Radioteatern ger världshistorien"

Jag skulle vilja lyssna på serien "Radioteatern ger världshistorien" som jag tror sändes 2013. Det var en pjäs på 5 min varje dag. Går det att hitta denna någonstans?

Kommentarer

  • Hej Lisbet!

    Tyvärr finns inte hela Världshistorien för avlyssning, men några delar finns här:
    Världshistorien, Drama i P1

    Jag ser dock att det finns ett par filer till som jag nog kan pussla ihop mot rätt inslag - men alla historier från historien kan jag tyvärr inte leta fram.

    Om det är något speciellt avsnitt som du gärna vill höra, så berätta, så ser jag om just det avsnittet är möjligt att hitta!
    Annika Webbmaster