Lyssna på program efteråt.

HEJ
Vill gärna lyssna på "Framåt Fredag" på Radio Väst efteråt eftersom jag inte har möjlighet att lyssna direkt. Förstår inte hur jag ska göra för att detta ska fungera.

Kommentarer

  • Hej!

    Här hittar du de senaste 30 dagarnas sändningar från Eftermiddag i P4 Väst

    De avsnitt som sänds på fredagar innehåller Framåt Fredag (och kollegerna i P4 Väst brukar vara bra på att skriva det i avsnittens titel).

    Om du vill lyssna från början nu, medan Eftermiddag i P4 Väst sänds, går det att backa i direktströmmen. Det är enklare om du fäller ut en större version av spelaren med hjälp av den pil (liknar ett tak) som finns till höger om volymreglaget. Backar gör du genom att antingen klicka på tidslinjen, dra i reglaget eller använda knappen för att backa i 15 sekunder. Vill du backa förbi pågående halvtimma, kan du klicka på någon av de symboler jag markerat med gult på bilden.

    Hör av dig om du vill ha en tydligare beskrivning!

    Annika Webbmaster