Lyssna om på samma avsnitt

Hej, jag har laddat ner ett antal avsnitt från olika program. Ibland vill jag lyssna på samma avsnitt igen, kanske dagen efter. Men då blir det problem. För om jag lägger in några avsnitt i "min lista" och ska spela upp allt så hoppar den över de som är redan lyssnade på istället för att börja om...
Jag har försökt att vara snabb och pausa och sen dra tillbaka till början men det hjälper inte. Så här har det inte varit förut. Hur ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    det verkar som att Play för Android har ett problem vad gäller listor. Redan spelade avsnitt startas inte om från början utan hoppas över, eller spelas en liten snutt i slutet. Tills vi hinner fixa det borde det räcka att spela upp det enskilda avsnittet igen, så att det spelas från början för då kommer även spellistan göra rätt sen.