Kan inte lyssna offline, Android

Kan plötsligt inte lyssna på nedladdade program offline! Har funkat förut... befinner mig just nu på en ö i gbgs skärgård å har ingen wifi...
Så besviken...

Kommentarer

  • Hej Annelie!

    Det var verkligen inget vidare och jag förstår att du blir besviken. Det ska självfallet gå att lyssna utan uppkoppling på nedladdade filer. Berätta mer! Kommer du inte in i appen alls, eller startar appen, men utan att du kan nå innehållet? Vad sker?

    Vi har haft problem med att starta nedladdat innehåll på rätt sätt i vissa lägen. Jag hade hoppats att det felet skulle är åtgärdat med version 5.3 av Sveriges Radio Play som släpptes för ca två veckor sedan. Är det den versionen du har?

    Om appen startar, kan du kanske få igång ljudet genom att gå in under nedladdat i menyn (snarare än att starta ett påbörjat program i själva spelaren, till exempel).

    Berätta mer om detta, för detta måste vi ju lösa så snart vi kan!
    Annika Webbmaster
  • Nu har de fungerat igen vet inte varför de inte funkade häromdan... tack för ditt svar
    Annelie
  • Så bra att det fungerade sen!

    Jag hör med app-utvecklarna om de har någon idé om vad som var fel först.
    Annika Webbmaster