Lyssna off line

På sidan med specialprogram finns både lyssna och nedladdningslnkar normalt. Men på https://sverigesradio.se/avsnitt/1234071 finns bara lyssna-länken.

I appen går det att ladda ner filen, men jag skulle vlja hämta den till datorn på samma sätt som med många andra filer. I liknande fall har jag lyckats hämta senaste programmet med en länk ungefär som http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=latestbroadcast&codingformat=.m4a&metafile=asx&id=2702 (något som vi diskuterat i en annan tråd att det inte längre fungerar utan extra handpåläggning) men inte heller det fungerar idag.

Är det inte meningan att kunna hämta hem utrikesdebatten till datorn?

Kommentarer

  • Hej Ragnar!

    I appen kan alla program laddas hem, men nedladdade filer "som inte är i poddversion" (alltså de program som saknar nedladdningslänk på hemsidan) raderas när programmet försvinner från hemsidan.

    Just nu är detta program ett sådant som inte går att ladda hem från vår hemsida. Jag kontaktar producenten för den utrikespolitiska debatten och ber dem att göra programmet tillgängligt i poddversion.

    Tack för att du rapporterade in detta och trevlig helg!
    Annika Webbmaster