Lyssna och rösta på lyssnarnas sommarvärd

Hej
Jag vill lyssna på lyssnarna sommarvärd, men kan inte hitta länkar, jag kunde bara hitta var man röstar men inte var man lyssnar.. Tack

Kommentarer

  • Hej Nina!

    Bakom kulisserna ser det ut som om du skrev hit på en mobil eller surfplatta, så min beskrivning utgår från det. Om du besöker oss med en dator ser det lite annorlunda ut, men även där handlar det om länkar under den artikel där du röstar.

    Gå till denna sida:
    Rösta på Lyssnarnas Sommarvärd 2020

    I botten av den finner du en av kandidaterna. Bilderna och ljudlänkarna för övriga kandidater hittar du genom att svepa i från höger till vänster, se bild:

    I det läget kan du lyssna på respektive kandidat genom att klicka på play-knappen. Om du även vill läsa lite information om en kandidat, så klicka på dennes foto. Då öppnas en sida med just den kandidaten!

    Hör av dig om du behöver mer hjälp - och tack för att du vill hjälpa oss att få fram en intressant sommarvärd!

    Annika Webbmaster
  • Jag vill inte rösta på vem som ska bli sommarvärd 2020, det är ju redan över. Skulle man inte få rösta på sin favorit? Hur hittar man??
  • Hej
    Jag har inte kunnat hitta något om någon ny omröstning som ska ske nu, var har du hört/läst om den?

    mvh
  • Hej, det brukar väl alltid vara så att man kan rösta på sitt favoritprogram efter programtidens slut? Eller är det för att rösta på vinterpratare, kanske?
  • Hej
    Ja det brukar vara för Vintervärd, och det brukar komma lite senare under hösten.

    mvh