lyssna ikapp?

Älskar appen! Men saknar möjlighet att lyssna ikapp på direktsändning. Scenario: jag startar direktsändning och backar 10 minuter. Skulle vilja att det jag lyssnar på gick att snabba upp lite så att man på så sätt kan "lyssna ikapp" i sändningen tills dess att man ligger i fas

Kommentarer

  • Intressant förslag, som jag framför till app-teamet.

    Vi har fått önskemål om att kunna spela innehåll i högre hastighet tidigare, men då har det rört poddar. Här talar vi om ett annat behov.

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra appen bättre!
    Annika Webbmaster