Lyssna i efterhand utan internet

Jag har försökt att ladda hem Melodikrysset till min telefon för att lyssna på det i efterhand i sommarstugan. Det fungerar inte! Måste man ha internetuppkoppling när man lyssnar i efterhand?

Kommentarer

  • Hej!

    Om det är i appen Sveriges Radio Play för Android eller Iphone som du har laddat hem Melodikrysset, så ska du kunna lyssna utan uppkoppling.

    När du startar appen så står det att uppkoppling saknas, men ifall du klickar på "försök igen" två (?) gånger, ska du komma in i appen och sedan kunna ta del av nedladdade avsnitt.

    Om detta gäller någon annan plattform än Play-apparna på Android eller Iphone, så berätta vilken, så reder vi ut vad som fungerar eller inte.

    Till exempel kan du från hemsidan endast ladda hem snabbgenomgången, och det går ju att använda för att lösa krysset, men det är lite av en utmaning och kanske inte så du tänkt dig att det ska fungera med detta underhållningsprogram?

    Hoppas att du snart får det att fungera även utan uppkoppling!
    Annika Webbmaster