Lyssna endast på en specifik del av ett program

Varför kan jag inte "klicka" mig fram i samma program? T.ex. vill jag lyssna på de sista 20 minuterna i programmet men det visar sig att jag måste lyssna på HELA programmet för att komma till den senare delen i samma program. Väldigt irriterande! Har jag missat något?

Kommentarer

  • Hej Hilda och förlåt att du inte fått svar tidigare!

    Det ska naturligtvis gå att spola i våra program. Är det i en webbläsare på datorn du lyssnar, så kan du klicka på tidslinjen (överkanten av själva spelaren) eller dra i en markör. Den är lite diskret, och vill du se en tydligare tidslinje, kan du fälla ut en större version av spelaren genom att trycka på "uppåtpilen" längst till höger i spelaren. Då fälls en större version av spelaren ut, där du tydligt ser tidslinjen.

    Hör av dig om min beskrivning behöver förtydligas!
    Annika Webbmaster