Luuk och Lokko slutet på säsong 2?

Hej, varför ligger inte andra delen av säsong 2 på Luuk & Lokko uppe?

Kommentarer

  • Det gör den, tycker jag att det verkar som. Här:
    Luuk och Lokko S02E02
    Det om Pärnu, rockfestivaler samt potatiskommissionens årsresultat.

    Eller är det fel avsnitt?
    Annika Webbmaster
  • Hej det där är avsnitt 2. Det som saknas är från avsnitt 7 och framåt.
  • Då är jag med! Med "andra delen" menar du förstås inte andra avsnittet av säsongen, utan avsnitten 7 till 10!

    Jag ser nu att dessa finns "bakom kulisserna" och ska försöka ta reda på varför de inte ligger ute på rätt sätt - samt förstås lägga ut dem.

    Vet du om avsnitten har legat ute tidigare och sedan har försvunnit?
    Annika Webbmaster
  • Precis.

    De låg ute då när programmet sändes.