Ljudvolymen på max när jag börjar lyssna på webben

Hej !
Ljudvolymen är på max när jag börjar lyssna på webben. Har spräckt trumhinnorna mer än en gång. Kan ni lägga volymen på typ 30%?

Mvh, Joel

Kommentarer

  • Hej Joel!
    Den ljudvolym och även andra parametrar du ställer in i webbradion lagras i en cookie eller i browserns egen databas, och om du inte accepterar cookies så används en standardvolym. Att den är så pass hög låter inte bra. Jag ska kolla upp det. Är det Chrome du använder? På desktop eller mobil?
  • Hej använder Chrome på desktop!
  • Jag har meddelat utvecklarna och dom ska kolla på det om det ska åtgärdas. Tack för att du påpekade det!
  • Ingen ändring 190312...
  • Hej
    Händer det alltid?
    Har du möjlighet att testa i en annan webbläsare och se om det är lika där?

    mvh
  • I princip ja, även iphone...

  • Hej
    Jag kan tyvärr inte återskapa det, men ska testa lite mer.

    På iPhone finns det inte någon volymkontroll i vår spelare, det är telefonens volym som används.

    mvh