Inget ljud på kanaler i Safari och Mac

Varför kan jag inte få ljud när jag ska lyssna på P1???
Vill gärna få svar!!
mvh/Ingrid Nimeus i Lund

Kommentarer

  • Hej Ingrid!

    Det låter som om det skulle kunna vara det problem som drabbar lyssnare med Safari 11 på Mac, ett fel som du helt kan slippa genom att ändra en enkel inställning i Safari. Vi har beskrivit hur du gör här:
    Inget ljud i Safari 11 på Mac

    På den sidan finns det även bild på hur det ser ut när du gör inställningarna,, vilket jag själv brukar uppskatta när det handlar om saker jag inte gjort tidigare ...

    Hör av dig om du behöver mer hjälp än så och berätta var du får problem att följa beskrivningen. Vi hjälper dig gärna!

    Lycka till
    Annika Webbmaster