Ljudfel: Felkod manifest loadtimeout

Hej, jag får "ljudet kunde inte spelas. Felkod manifest loadtimeout"
Gäller både Play och sr.se
Använder Crome och Android

Kommentarer

  • Hej!
    Jag undrar om detta problem gäller både på mobilnätet och på wifi.

    Om mobilnätet fungerar bättre än wifi, tror jag nämligen att du har drabbats av samma fel som Claes här, där en förändring hos oss ledde till att våra poddar blockerats:
    Poddar från Sveriges Radio spelas inte upp

    Omstart av routern (routrarna) är i så fall det trick som hjälper. Claes skrev:
    jag har nu startat om mina routrar i nätverket och - vips😇 Nu funkar det.
    Hör av dig om det inte hjälper, för i så fall behöver vi felsöka vidare.
    Annika Webbmaster
  • Ett mycket bra tips! Nu funkar det felfritt. Tack!
  • Bra!

    Jag lägger in felmeddelandet i din rubrik, så kan andra de lyssnare som fått liknande vis och söker på nätet förhoppningsvis hitta tipset utan att ens behöva fråga!!
    Annika Webbmaster