Ljudet kunde inte spelas (FELKOD: manifestLoadError)

Hat fått detta meddelande senaste dagarna, vet ni vad det kan bero på?
Mvh
Ljudet kunde inte spelas (FELKOD: manifestLoadError)

Kommentarer

  • Hej
    Hur är det du försöker lyssna?
    Webblässare eller app?
    Vilken version?

    mvh

  • Hej!
    Jag använder firefox och försöker lyssna på livesändning på sr.se.
    Mvh
  • Hej
    Har du möjlighet att testa en annan webbläsare?

    mvh
  • Har samma problem radio fungerar inte på hemsidan. Samma i både Chrome och Firefox gäller Radio P4
  • Kommer det omedelbart eller kan ni lyssna något alls?
    Blir det samma på alla kanaler och även efterhandslyssning?

    mvh

  • Hej !

    Har
    samma problem med direktsändning, ej eftersändningar.

    // Lars N.
  • Gör det att det inte går att lyssna alls, eller är det ett fel som kommer då och då?

    mvh
  • Det går inte att få något ljud alls på de direktsända kanalerna, felkoden som beskrivs ovan kommer efter någon sekund efter att man klickat på play.
  • Är detta mobil webbläsare eller på dator?

    mvh
  • Hej,
    Har samma problem inget ljud ingen felkod (telefon)
    /Tore Lundberg
  • Mobil webbläsare, men nu fungerar det igen utan att ha ändrat något ???

  • Jag använder en dator med windows 7 och senaste firefox-versionen
  • Samma problem här. Inget ljud och värsta är att det här måste man betala för, vare sig man vill eller inte. Vore ju kul om man fick något för pengarna.
  • Hej
    Har ni möjlighet att testa en annan webbläsare och se om det fungerar där?

    mvh
  • Får "Felkod 2" efter 13 minuters lyssnande. Inte på direktsändning, bara på play. Någon som vet varför?
  • Hej
    Är det telefon eller dator du lyssnar via? Och vilken webbläsare?
    Blir det samma sak med alla program, eller är det ett speciellt?

    mvh
  • Jag får också ManifestLoadError när jag trycker på play-knappen på livesändningar. Firefox, windows 7. Fungerar i chrome.
  • Gäller det allt, både direktsändning och efterhandslyssning?

    mvh
  • Hej Martin!

    Vi har gjort en förändring som eventuellt löser det problem du fått, så jag vill veta om det fungerar bättre nu (sedan klockan 13.20 ungefär).
    Annika Webbmaster
  • Jag har inte längre några problem att lyssna med firefox.
  • Tack för att du bekräftade det!
    Annika Webbmaster