Ljudet kunde inte spelas (FELKOD: 4)

P3 med mayka + rock pos sen tisdags, live p3 funkar
Mvh Fredde android crome läsare

Kommentarer

  • Hej
    Är det fortfarande problem?
    Jag kan tyvärr inte återskapa det på den Android jag har tillgång till.

    mvh
  • Vad betyder/står felkod 4 för?
  • Hej
    Det är just att ljudet just då inte gick att spela - att den saknas, att nätverksförbindelsen bröts etc

    mvh
  • Att konstatera det uppenbara, du saknar android och undrar om det fortfarande är tyst?¿
    En direktlänk till ljudet hade deffo muntrat upp. Bör tas upp på något möte utan ostfrallor, kaffe går bra.
    Fast de är väl borttagna, till & med logg på att detta inträffat. Endast tomheten i våra hjärtan & suget efter det som ej blev.

  • Faen samma skit ännu vart är min mayka? Bl.a

  • Hej Fredrik!

    Bakom kulisserna ser det ut som om du har en ZTE Blade Vec 4G med Android 4.4.2 och använder webbläsaren Chrome Mobile version 30, en Chrome-version som kom 2013, och de förändringar vi gjort på webbplatsen den senaste tiden gör att det inte längre fungerar i den webbläsaren.

    Går det att uppgradera till en något nyare version? Den senaste Chrome, version 75 som släpptes i mars, tror jag ska fungera på Android 4.4.2.

    Annars kanske du kan lyssna via vår app Sveriges Radio Play? Den kräver visserligen Android 5.0 eller högre, men jag tror att du ska kunna ladda hem en äldre version av appen och att du fortfarande ska kunna lyssna på P3 med Mayka och andra program i den.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=se.sr.android

    Det finns även en app som heter Lyssna, som bör fungera på din telefon (kräver Android 4.0 eller högre). Det är inte vi själva som utvecklat den, men programmen du hör ät våra!
    https://play.google.com/store/apps/details?id=se.trolls.android.lyssna

    Lycka till!
    Annika Webbmaster
  • Tusen tack fett ös . My bad
  • Ljudet har slutat fungera till P1 och de andra kanalerna. Det hörs ljud endast någon sekund.
    Jag har Mac OS X 10.6.8
  • Hej
    Använder du en äldre version av Firefox?
    Har du i så fall möjlighet att uppdatera alternativt använda Chrome?

    Vi har uppdaterat spelaren så att den använder ett modernare ljudformat även i Firefox, men det fungerar inte med äldre versioner.
    Vi kommer att göra en uppdatering till så att det fungerar i äldre versioner, men det kan ta några dagar.

    mvh