Ljudet hackar och felkod 3

Hej, har ofta problem med ljud som hackar och att uppspelningen stoppas - felkod 3, när jag lyssnar på datorn via Microsoft Edge 44.17763.1.0 / HTML 18.17763 .
Inga problem med routern på andra sidor så borde inte vara den. Hjälper ibland att starta om routern när hacket och stoppen kommer, men lika ofta kommer felet tillbaka efter en kort stund

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Det här låter verkligen inget vidare. Brukar du lyssna på program i efterhand eller på en kanal?

    Har du möjlighet att testa om du får samma fel i en annan webbläsare, exempelvis Chrome? (Inte för att vi ska få dig att byta vanor, utan för att vi behöver veta om valet av webbläsare spelar in!)
    Annika Webbmaster
  • Jag har flyttat Johans inlägg till en egen sida:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/sr-play-hackar-pa-samsung-s8/

    Annika Webbmaster