Ljudet försvinner ideligen

Ljudet försvinner ideligen på p4 plus, kommer tillbaka en kort stund för att sedan försvinna igen. Gäller Safari på MacBook Air, har ändrat enl er sida så att inställningen Tillåt autouppspelning av allt, är aktiverat

Kommentarer

  • Hej
    Vilken version av MacOS och Safari använder du?
    Det är många som rapporterar in problem med just Safari på dator och vi kommer inom några dagar släppa en ny version som förhoppningsvis löser detta.

    mvh
  • OS X El Capitan version 10.11.6
    Problemen har ej lösts
  • Hej, kan du testa att lyssna via denna sida och se om det fungerar bättre?
    http://mini.sr.se/Kanaler

    mvh
  • Fungerar äntligen 📻