Ljudet dippar i appen vid notifieringar iOS 14.0

Sedan jag tog upp min
iPhone X 256GB
till
iOS 14.0
dippar ljudet (ljudvolymen sänks) i SR Play-appen varje gång telefonen gör en notifiering.Volymen går inte upp igen innan jag öppnat notifieringen. Så klart vet jag ej om det är hos Apple eller hos er. Allt är fullt uppdaterat.

Kommentarer

  • Tack, detta får vi kika på!
    Annika Webbmaster
  • Hej och förlåt den sena återkopplingen.

    Vi har inte lyckats återskapa detta fel i Ios 14. När notiser har kommit sänks ljudet, men för oss har det alltid återgått till samma volym som innan.

    Kvarstår problemet hos dig? Har du  så fall någon speciell uppspelningsenhet (Bluetooth-hörlurar, högtalare ansluten med Airplay eller liknande) som vi behöver kika på?
    Annika Webbmaster