Ljud för pushnotiser

Hej! Går det att stänga av ljud/vibration för pushnotiser? Jag hittar inte inställningen, men det vore ju dåligt om den inställningen inte fanns...

/Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Jag såg att vi helt har missat att svara på din fråga, vilket jag ber hemskt mycket om ursäkt över!

    På Android 8 kan du reglera inställningarna för ljud och vibration på "app-nivå". Det kan se lite olika ut i olika telefoner, men här kan du läsa hur du gör:

    Googles support: Hantera aviseringar för enskilda appar

    Hoppas att det gick att följa!

    Som sagt, det var verkligen inte meningen att du skulle behöva vänta så länge på svar!
    Annika Webbmaster