Litteraturrecensioner

Varför är det så få litteraturrecensioner de senaste veckorna?

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tyvärr är detta fel forum. Vi som svara i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar. Jag försöker svara ändå, men det blir lite svävande. Hör gärna av dig direkt till P1 Kultur för ett tydligare svar, kulturnytt@sverigesradio.se

    Jag vet inte varför det kan ha blivit så under de senaste veckorna, men denna vecka är P1:s tablå påverkad av corona-läget. Ekot har fått ta över tablån klockan 14 för dagliga sammanfattningar om smittskydd och vad som gäller för resor, skolor och annat. P1 Kulturs reprissändning klockan 18.14 får ge vika för det program som skulle ha sänts klockan 14, så om du är van att lyssna vid middagstid, får du inte P1 Kultur, utan något annat. Idag Vetenskapsradion Klotet.

    Om du vill, kan du lyssna på P1 Kultur i efterhand från hemsidan eller i appen Sveriges Radio Play. Här samlar annars Kulturnytt sina recensioner:
    Litteraturrecensioner
    Annika Webbmaster