Liknande lyssning: meny hör till avsnitt som spelas, inte till vald avsnittsbild

Hitta liknande lyssning:
Menyn på föreslagna program fungerar ej.
Ikonen öppnar menyval för det redan valda/öppna programmet, inte menyn för det föreslagna programmet.

Se bild med exempel. Karin Månsdotters meny visas ej.

(Android-appen)

Kommentarer

  • Tack, Staffan!

    Du är först med att rapportera in det, vilket betyder att du direkt bidrar till att vi löser detta snabbare än vad vi annars hade gjort.

    Det är en klar bugg, som jag ser till att Android-utvecklarna tar hand om.
    Annika Webbmaster
  • Tilläggsinformation: Än märkligare är att det är flera överlagrade menyer som öppnas.

    Genom att dra nedåt eller trycka ovanför menyn syns fler menyer där under.
    Det är samma uppsättning oavsett vilket av samtidigt visade föreslagna avsnitt som menyn öppnas från.

    Finns inte en självklar koppling mellan vilka program och vilka menyer som visas. (Utifrån angiven längd.)

  • Tack!

    Utvecklarna hälsar att de har en fix på gång som både löser problemet med att menyn är kopplad till fel avsnitt och problemet med att det kan öppnas flera menyer samtidigt.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Fixen för trepunktsmenyn på "karusellen i avsnittssidan" är nu ute i appens beta-version. Om du vill få del av den snabbt, kan du bli beta-testare så här:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten

    Därefter kan du, om du vill, sluta vara beta-testare. Fast vi som arbetar med appen tycker förstås att det är extra bra om lyssnare som är bra på att beskriva fel snabbt och begripligt vill vara med och testa..

    Om du inte blir beta-testare, så kommer förhoppningsvis detta alla lyssnare till godo under nästa vecka. Mot slutet av veckan släpper vi sällan nya versioner av apparna, eftersom vi har sämre möjlighet att följa upp hur det fungerar på helgen.

    Tack för hjälpen och trevlig helg!
    Annika Webbmaster