Layout på inställning av väckarklocka

Hej!

Tidigare har ni haft en layout på inställningen av tid för väckarklocka som var av typen cirkulära hjul och inte som nu, rullar.
De cirkulära hjulen var mycket bättre då det gick snabbare att ställa in tiden. Så snälla, kan ni inte byta tillbaka?

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Jag har pratat med de kolleger som styr över hur vi formger funktionerna, och de tackar för förslaget. Anledningen till att vi valt "rullarna" framför "hjulen", är att rullarna är ett vanligare sätt som fler lyssnar är bekanta med.

    För närvarande har vi inga planer på att byta gränssnitt, så jag hoppas att funktionen inte är alltför knepig att använda, även om du varit tydlig med att du föredrar "hjulen".
    Annika Webbmaster