Låtlistor

Det är väldigt besvärligt att bläddra fram låtlistor för en viss sommarpratare. Först måste man ta reda på vilket datum vederbörande pratade, sen måste man bläddra igenom alla andra artisters låtlistor! Varför inte lägga en länk till resp pratares lista på sidan för dennes program?

Kommentarer

  • Hej
    Nyare sommarpratare har ju listan på avsnittssidan, men för de innan 2010 så saknar vi tyvärr kopplingen mellan låtlistan och avsnitt, så de går inte att länka ihop.

    mvh