Låtlista episk helg

Tjena letar efter en låtlista som jag tro ni gjorde som hette HIP3 episk helg. Ni gjorde låtlista åt en lyssnare men hitta den inte på er sportify. Mvh Joakim

Kommentarer

  • Hej!

    Jag är webbmaster, utan koll på våra olika redaktioners låtlistor, sp jag chansar lite ... Kanske heter den "episk hemvändarlista"? Jag har för mig att de har skapat någon sådan.

    Om det inte heller gav någon träff, så kontakta redaktionen på helgenip3@sverigesradio.se

    Lycka till!
    Annika Webbmaster
  • Nej det var inte heller rätt namn. Listan hette Hip3 episk helg och den las ut på my story på instagram på p3 sveriges radio men den finns inte på sportify

  • Som sagt, kontakta redaktionen på helgenip3@sverigesradio.se
    Annika Webbmaster