Låtlista

Jag lyckas inte hitta vilka låtar som spelats i de finskspråkiga programmen som sänds på eftermiddagarna P2. KAn man inte hitta det på er hemsida?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Problemet här är att vi har två olika P2-kanaler. Låtlistan vi länkar på hemsidan till är den som visar det som spelats i den rena musikkanal P2 som de flesta som lyssnar på webben tar del av. Det finns även en låtlista för "P2 som det låter i FM", men den är ni inte så många som efterfrågat. Där bör du kunna finna den musik du letar efter!

    De finskspråkiga programmen i P2 samsänds även med webb-kanalen Sveriges Radio Finska, och jag tror att du bör kunna hitta låtlistorna även här:
    Soittolistat

    Hör av dig om det eller de program du söker låt-information om inte går att nå i någon av listorna!

    Trevlig helg
    Annika Webbmaster