Lantzkampen, ny säsong?

Hej
När börjar Lantzkampen för säsongen igen? mvhPeo

Kommentarer

  • Hej Peo!
    Jag ber redaktionen (lantzkampen@sverigesradio.se ) att svara och att lägga ut aktuell information här:
    https://sverigesradio.se/annika-lantz-i-p1
    Annika Webbmaster
  • Jag saknar också Lantzkampen! När kommer den tillbaka?

  • På hemsidan står denna information:

    Lantzkampen har sändningsuppehåll! Datum för sändningsstart är inte satt ännu.

    Tyvärr kan vi inte ge något tydligare svar än så.

    Annika Webbmaster
  • Jag raderade ett inlägg av signaturen Reeza "ensamkommande apatisk" Mohemad, eftersom det var helt utanför ämnet och forumets syfte.

    För synpunkter på innehåll i våra program, skriv till lyssnarservice@sverigesradio.se

    Peo och Amelie:
    Jag har nu läst att en ny säsong av Lantzkampen kommer efter nyår.
    Annika Webbmaster